Kiitoksen voima

Hyvää vetää puoleensa hyvää – kiitos vielä lisää kiitettävää. Milloin sinä olet viimeksi pysähtynyt ja kiittänyt kaikesta siitä hyvästä, jota elämässäsi on?

kiitollisuutta2

Tänään minä olen kiitollinen näistä asioista:

  • minulla on mahtava perhe
  • uskomaton tyttöystävä, jonka kanssa vietin ihanan viikonlopun
  • sekä luotettavia, upeita ystäviä
  • Nora-koira läpäisi tarvittavat testit ja on valmis lentämään huhtikuussa kotiin
  • minulla on kaikki mahdollisuudet terveelliseen elämään ja kehoon
  • selässäni on uudenkarhea, joskin varsin kipeä, tatuointi
  • minun ja siskon uusi koti on viihtyisä ja kiva
  • sain lainaan mielenkiintoisen kirjan
  • minulla on kädet joilla kirjoittaa, ja jalat joilla juosta
  • tuntuu, että tästä elämästä on tulossa hyvä

kiitollisuutta3”Be thankful for  what you have and you will end up having more. But if you concentrate on what you don’t have, you’ll never, ever have enough.” 

2 thoughts on “Kiitoksen voima

  1. Merja

    Oot niiin kaunis, ystävä hyvä! Tuossa alemmassa kuvassa sokaiset kauneudellas! 😉

    Vastaa

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s